პროექტის სახელწოდება: ძიუდო
პროექტის მთავარი იდეა: ძიუდო განსაკუთრებულად პოპულარობით სარგებლობს საქართველოში. ძიუდო იაპონური ჭიდაობა.
ძიუდო მოსწავლეებში ანვითარებს: გამძლეობას , სისწრაფეს, ძალას, მოქნილობას.
პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეებს შექმნათ საკუთარი დამოკიდებულება ძიუდოზე.
პროექტის მიზნები: მოსწავლეებმა შეაგროვონ ყველა საჭირო მასალა ძიუდოსა და ძიუდოისტებზე, რის შემდეგაც უფრო
მეტ დროს დაუთმობენ ძიუდოს.
მონაწილეთა ასაკი: 16წელი.
პროექტის ხანგრძლივობა: 4 კვირა.
მოსალოდნელი შედეგები, პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: მოსწავლეებს ექნებათ
იმის უნარი, რომ შეძლონ ინფორმაცის და თვალსაჩინოებების
სწორად მოძიება.
პროექტისათვის
საჭირო ძირითადი რესურსები: დარბაზი, ტატამი, კიმონო და სპორტული ინვენტარი. ინტერნერი, კომპიუტერი. ელექტრონული პრეზენტაცია.
პროექტის მსვლელობა, ძირითადი აქტივობები:
1 აქტივობა. მონაწილეები დავყოთ ჯგუფებად.
1 ჯგუფი: მოიძიონ საუკეთესო ქართველი
ძიუდოისტების ფოტოები და ვიდეო მასალები.
2 ჯგუფი:
მოიძიონ ინტერნეტის ან სხვა რაიმე საშუალებით
[ წიგნები, ბიბლიოთეკა] მათვის მისაღები საუკეთესო შეხვედრის, მაგალითად ლაშა შავდათუაშვილის ჭიდაობა.
3 აქტივობა: მოპოვებული მასალის
განხილვა, პრეზენტაციის მოწყობა ჭიდაობის ჩვენება.
4 აქტივობა: მოსწავლეთა შეფასება;
კრიტერიუმები
|
დაბალი
|
საშუალო
|
მაღალი
|
ჩართულობა და
თანამშრომლობა.
|
მოსწავლე ცდილობს მონაწილეობა მიიღოს საგაკვეთილო
აქტივობებში, მაგრამ ნაკლები ინტენსიობით ითვისებს იმ აუცილებელი მოძრაობით უნარ-ჩვევებს, რომელებსაც მიზნად ისახავს ეროვნული
სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული სტანდარტი.
|
აქტიურობს, მაგრამ აქვს ხარვეზები.
არ ცდილობს არსებული ცოდნის გაუმჯობესებას. ნაკლებად თანამშრომლობს
მასწავლებელთან და მოსწავლეებთან.
|
მუდამ ჩართულია და აქტიურია.
თანამშრომლობს, როგორც თანატოლებთან ისე მასწავლებლებთან. მრავალმხრივია და
სპორტული თვალსაზრისით ცდილობს საკუთარი ცოდნის გამოყენებას.
|
პრაქტიკური
მომზადება
|
უჭირს გუნდურობის პრინციპის დაცვა,
ხშირად უშვებს შეცდომებს.
|
კარგად აქვს გააზრებული გუნდური
თამაშის მნიშვნელობა, ზოგჯერ უშვებს შეცდომებს.
|
გათავისებული აქვს გუნდურობის
მნიშვნელობა, შეუძლია ძალების განაწილება თამაშის დროს.
|
ტექნიკური მომზადება
|
აკეთებს ვარჯიშს, მაგრამ სანახევროდ,
მალევე იქანცება. ბურთის ტარებისას უშვებს შეცდომებს, არ გადადგილდება წესების
დაცვით.
|
ვარჯიშობს კარგად, კარგი მოძრაობით
გადადის ვარჯიშიდან ვარჯიშზე. ახერხებს ბურთის ტარებას, თუმცა აქვს ხარვეზები.
|
შესაბამება გაკვეთილის ფორმას ძალიან კარგად აკეთებს ვარჯიშებს. ფლობს
კალათბურთის ბურთის ტარების ტექნიკის ყველა აუცილებელ უნარჩვევებს.
|
ინტელექტუალურ-
ფსიქოლოგიური
მომზადება.
|
უჭირს ქცევის ზოგიერთი ნორმების და
წესების დაცვა.
|
ფლობს ეთიკით გათვალისწინებული
სპეციალური ნორმებსა და წესებს, აქვს ხარვეზებიც.
|
ფლობს ეთიკით გათვალისწინებულ
ნორმებსა და წესებს.
|
საგნებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
სპორტი, ისტ-ი
სპ.VII-IX.6. სპორტულ აქტივობებში მონაწილეობის საფუძველზე მოსწავლეს აქვს უნარი გამოავლინოს
ისეთი სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანი უნარ-ჩვევები, როგორებიცაა: მიზნის დასახვა, გადაწყვეტილების
მიღება, მიზანდასახული მოქმედება, პრობლემის გადაჭრა, ადამიანებთან ურთიერთობა.
შედეგი
თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
აქტიურად
განიხილავს და აანალიზებს სპორტის სიახლეებს.
პროექტის ხელმძღვანელი: დიმიტრი ტუღუში;
ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა: tugushidito@gmail.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий