სასწავლო პროექტი


პროექტის სახელწოდება:  ძიუდო

პროექტის მთავარი იდეა: ძიუდო  განსაკუთრებულად პოპულარობით  სარგებლობს საქართველოში. ძიუდო იაპონური ჭიდაობა. ძიუდო მოსწავლეებში ანვითარებს: გამძლეობას , სისწრაფეს, ძალას, მოქნილობას.                                                                                                           

პროექტის  აქტუალობა: მოსწავლეებს  შექმნათ საკუთარი დამოკიდებულება  ძიუდოზე.    პროექტის მიზნები: მოსწავლეებმა შეაგროვონ ყველა საჭირო  მასალა ძიუდოსა და ძიუდოისტებზე, რის შემდეგაც უფრო მეტ დროს დაუთმობენ ძიუდოს.                               

მონაწილეთა ასაკი: 16წელი.                                                                                                                

პროექტის ხანგრძლივობა: 4 კვირა.                                                                                            

მოსალოდნელი შედეგები, პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: მოსწავლეებს ექნებათ იმის უნარი, რომ  შეძლონ ინფორმაცის და თვალსაჩინოებების სწორად მოძიება.                        

პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: დარბაზი, ტატამი, კიმონო და სპორტული ინვენტარი. ინტერნერი, კომპიუტერი. ელექტრონული პრეზენტაცია.                                                                                         

პროექტის მსვლელობა, ძირითადი აქტივობები: 

1 აქტივობა. მონაწილეები  დავყოთ ჯგუფებად.   

1 ჯგუფი: მოიძიონ საუკეთესო ქართველი ძიუდოისტების ფოტოები და ვიდეო მასალები.                                                                                                                                                             

2 ჯგუფი: მოიძიონ  ინტერნეტის ან სხვა რაიმე საშუალებით [ წიგნები, ბიბლიოთეკა] მათვის მისაღები საუკეთესო შეხვედრის, მაგალითად ლაშა  შავდათუაშვილის ჭიდაობა.                         

 3 აქტივობა: მოპოვებული მასალის განხილვა,  პრეზენტაციის მოწყობა ჭიდაობის ჩვენება.

 



აქტივობა: მოსწავლეთა შეფასება;

კრიტერიუმები
დაბალი
საშუალო
მაღალი
ჩართულობა და
 თანამშრომლობა.
მოსწავლე ცდილობს მონაწილეობა მიიღოს საგაკვეთილო აქტივობებში, მაგრამ ნაკლები ინტენსიობით ითვისებს იმ აუცილებელი მოძრაობით  უნარ-ჩვევებს, რომელებსაც მიზნად ისახავს ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული სტანდარტი.
აქტიურობს, მაგრამ აქვს ხარვეზები. არ ცდილობს არსებული ცოდნის გაუმჯობესებას. ნაკლებად თანამშრომლობს მასწავლებელთან და მოსწავლეებთან.
მუდამ ჩართულია და აქტიურია. თანამშრომლობს, როგორც თანატოლებთან ისე მასწავლებლებთან. მრავალმხრივია და სპორტული თვალსაზრისით ცდილობს საკუთარი ცოდნის გამოყენებას.
პრაქტიკური 
მომზადება
უჭირს გუნდურობის პრინციპის დაცვა, ხშირად უშვებს შეცდომებს.
კარგად აქვს გააზრებული გუნდური თამაშის მნიშვნელობა, ზოგჯერ უშვებს შეცდომებს.
გათავისებული აქვს გუნდურობის მნიშვნელობა, შეუძლია ძალების განაწილება თამაშის დროს.
ტექნიკური მომზადება
აკეთებს ვარჯიშს, მაგრამ სანახევროდ, მალევე იქანცება. ბურთის ტარებისას უშვებს შეცდომებს, არ გადადგილდება წესების დაცვით.
ვარჯიშობს კარგად, კარგი მოძრაობით გადადის ვარჯიშიდან ვარჯიშზე. ახერხებს ბურთის ტარებას, თუმცა აქვს ხარვეზები.
შესაბამება გაკვეთილის ფორმას    ძალიან კარგად აკეთებს ვარჯიშებს. ფლობს კალათბურთის ბურთის ტარების ტექნიკის ყველა აუცილებელ  უნარჩვევებს.
ინტელექტუალურ
ფსიქოლოგიური 
მომზადება.
უჭირს ქცევის ზოგიერთი ნორმების და წესების დაცვა.
ფლობს ეთიკით გათვალისწინებული სპეციალური ნორმებსა და წესებს, აქვს ხარვეზებიც.
ფლობს ეთიკით გათვალისწინებულ ნორმებსა და წესებს.


საგნებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:

სპორტი, ისტ-ი

სპ.VII-IX.6. სპორტულ აქტივობებში მონაწილეობის საფუძველზე მოსწავლეს აქვს უნარი გამოავლინოს ისეთი სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანი უნარ-ჩვევები, როგორებიცაა: მიზნის დასახვა, გადაწყვეტილების მიღება, მიზანდასახული მოქმედება, პრობლემის გადაჭრა, ადამიანებთან ურთიერთობა.

შედეგი თვალსაჩინოა, თუ  მოსწავლე:
·           აქტიურად განიხილავს და აანალიზებს სპორტის სიახლეებს.

პროექტის ხელმძღვანელი: დიმიტრი ტუღუში;

ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა: tugushidito@gmail.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий