შეფასების რუბრიკა- სპორტი
კრიტერიუმები
|
დ ა ბ ა ლ ი
|
ს ა შ უ ა ლ ო
|
მ ა ღ ა ლ ი
|
ჩართულობა და თანამშრომლობა. |
-მოსწავლე ცდილობს მონაწილეობა მიიღოს საგაკვეთილო აქტივობებში, მაგრამ ნაკლები ინტენსიობით ითვისებს იმ აუცილებელი მოძრაობით უნარ-ჩვევებს, რომლებსაც მიზნად ისახავს ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული სტანდარტი.
|
-აქტიურობს, მაგრამ აქვს ხარვეზები. არ ცდილობს არსებული ცოდნის გაუმჯობესებას. ნაკლებად თანამშრომლობს მასწავლებლებთან და მოსწავლეებთან.
|
- მუდამ ჩართულია და აქტიურია. თანამშრომლობს, როგორც თანატილებთან, ისე მასწავლებლებთან.
-მრავალმხრივი და სპორტული თვალსაზრისით ცდილობს საკუთარი ცოდნის გამოყენებას. წინააღმდეგობრივი ბარიერის წაწყდომისას ეძებს გამოსავალის მოხერხებულ ვარიანტს. |
ტაქტიკური მომზადება
|
-უჭირს გუნდურობის პრინციპის დაცვა, ხშირად უშვებს შეცდომებს.
|
-კარგად აქვს გააზრებული გუნდური თამაშის მნიშვნელობა, ზოგჯერ უშვებს შეცდომებს.
|
-გათვალისწინებული აქვს გუნდურობის მნიშვნელობა, შეუძლია ძალების განაწილება თამაშის დროს.
|
ტექნიკური მომზადება
|
- აკთებს ვარჯიშს, მაგრამ სანახევროდ, მალევე იქანცება.
- ბურთის ტარებისას უშვებს შეცდომებს, არ გადაადგილდება წესების დაცვით. |
- ვარჯიშობს კარგად, კარგი მოძრაობებით გადადის ვარჯიშიდან ვარჯიშზე.
- ახერხებს ბურთის გადაცემას, ტარებას, ტარების წესების გათვალისწინებით, თუმცა აქვს მცირე ხარვეზები. |
- შეესაბამება გაკვეთილის ფორმას ძალიან კარგად აკეთებს ვარჯიშებს.
- ფლობს ფეხბურთის ბურთის ტარების ტექნიკის ყველა აუცილებელ უნარ-ჩვევებს. |
ინტელექტუალურ- ფსიქოლოგიური მომზადება.
|
- უჭირს ქცევის ზოგიერთი ნორმისა და წესის დაცვა.
|
- ფლობს ეთიკით გათვალისწინებულ სპეციალურ ნორმებსა და წესებს, აქვს ხარვეზებიც.
|
- ფლობს ეთიკით გათვალისწინებულ ნორმებსა და წესებს.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий