შეფასების სქემები

შეფასების რუბრიკასპორტი


კრიტერიუმები
      
       
               

ჩართულობა და თანამშრომლობა.
-მოსწავლე ცდილობს მონაწილეობა მიიღოს საგაკვეთილო აქტივობებშიმაგრამ ნაკლები ინტენსიობით ითვისებს იმ აუცილებელი მოძრაობით უნარ-ჩვევებსრომლებსაც მიზნად ისახავს ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული სტანდარტი.
-აქტიურობსმაგრამ აქვს ხარვეზებიარ ცდილობს არსებული ცოდნის გაუმჯობესებასნაკლებად თანამშრომლობს მასწავლებლებთან და მოსწავლეებთან.
მუდამ ჩართულია და აქტიურიათანამშრომლობსროგორც თანატილებთანისე მასწავლებლებთან.
-
მრავალმხრივი და სპორტული თვალსაზრისით  ცდილობს საკუთარი ცოდნის  გამოყენებასწინააღმდეგობრივი ბარიერის  წაწყდომისას ეძებს გამოსავალის მოხერხებულ ვარიანტს.
ტაქტიკური მომზადება
-უჭირს გუნდურობის პრინციპის დაცვახშირად უშვებს შეცდომებს.
-კარგად აქვს გააზრებული გუნდური თამაშის მნიშვნელობაზოგჯერ უშვებს შეცდომებს.
-გათვალისწინებული აქვს გუნდურობის მნიშვნელობაშეუძლია ძალების განაწილება თამაშის დროს.
ტექნიკური მომზადება
- აკთებს ვარჯიშსმაგრამ სანახევროდმალევე იქანცება.
- 
ბურთის ტარებისას უშვებს შეცდომებსარ გადაადგილდება წესების დაცვით.
- ვარჯიშობს კარგადკარგი მოძრაობებით გადადის ვარჯიშიდან ვარჯიშზე.
- 
ახერხებს ბურთის გადაცემასტარებასტარების წესების გათვალისწინებითთუმცა აქვს მცირე ხარვეზები.
- შეესაბამება გაკვეთილის ფორმას ძალიან კარგად აკეთებს ვარჯიშებს.
- 
ფლობს ფეხბურთის ბურთის ტარების ტექნიკის ყველა აუცილებელ უნარ-ჩვევებს.
ინტელექტუალურფსიქოლოგიური მომზადება.
- უჭირს  ქცევის ზოგიერთი ნორმისა და წესის დაცვა.
- ფლობს ეთიკით გათვალისწინებულ სპეციალურ ნორმებსა და წესებსაქვს ხარვეზებიც.
- ფლობს ეთიკით გათვალისწინებულ ნორმებსა და წესებს.


Комментариев нет:

Отправить комментарий